Sprzedajesz lub produkujesz regionalne przysmaki? Dołącz do nas! Pomożemy Ci dotrzeć do smakoszy Twoich produktów!
0,00 zł

Nie masz produktów w koszyku.

ZWROTY I REKLAMACJE

ROZDZIAŁ 1. ZWROTY

  1. Zgodnie z obowiązującymi regulacjami klient dokonujący zakupu na odległość (np. w sieci Internet), ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość wygasa po upływie 14 dni od dnia od otrzymania przesyłki z zamówionym Towarem. Koszty związane ze zwrotem Towaru ponosi Użytkownik.
  2. Aby skorzystać z prawa zwrotu towaru, należy w terminie do 14 dni od otrzymania Towaru, poinformować Sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów w drodze jednoznacznego oświadczenia. Oświadczenie takie możne nastąpić m.in. poprzez wypełnienie i wysłanie formularza zwrotu dostępnego na stronach serwisu CABAS.pl.
  3. W terminie do 14 dni od dnia, w którym zostało złożone oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów i zamiarze zwrócenia zamówionych towarów należy zwrócić Towar przesyłając go wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru na adres Sprzedawcy dostępny na stronach serwisu CABAS.pl lub inny wskazany przez Sprzedawcę.
  4. Uprzejmie informujemy, że zwracany Towar nie może nosić śladów użytkowania oraz że prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku Towarów, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub które ulegają szybkiemu zepsuciu. Oznacza to, że nie można zwrócić towarów, których krótka trwałość uniemożliwi ich ponowną sprzedaż. Do takiej kategorii można zakwalifikować wszelkie potrawy gotowe do spożycia oferowane np. przez restauracje oraz niektóre produkty spożywcze jak, np. mleko, świeże owoce, warzywa, pieczywo czy mięso. Można natomiast odstąpić od umowy w przypadku produktów, posiadających długi termin ważności lub których opakowanie powoduje, że możliwe jest ich przechowywanie przez długi czas. Takimi towarami są np. kawa, makarony czy przetwory w słoikach.
  5. Zwracany Towar powinien posiadać wszystkie właściwości nowego produktu oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki pocztowej zwracanego Towaru, należy zabezpieczyć paczkę, aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.
  6. Zwrot dokonanych przez Użytkownika płatności, w tym kosztów dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Użytkownika sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę) zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru.
  7. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Użytkownika do chwili otrzymania z powrotem zwracanego Towaru lub dostarczenia przez Użytkownika dowodu odesłania zwracanego Towaru.

ROZDZIAŁ 2. REKLAMACJE

  1. W celu dokonania reklamacji Towarów zakupionych na stronach serwisu CABAS.pl należy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:
    • -    zgłoszenie reklamacji może nastąpić m.in. poprzez użycie formularza "Złóż reklamację" dostępnego w szczegółach Zamówienia znajdującego się w sekcji Moje konto/Moje zamówienia na stronach serwisu CABAS.pl
    • -    lub poprzez wypełnienie formularza reklamacji dostępnego na stronach serwisu CABAS.pl. Wydrukowany i podpisany formularz należy przesłać na adres pocztowy lub adres e-mail Sprzedawcy dostępny na stronach serwisu CABAS.pl po zalogowaniu się Użytkownika.
  2. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji Towaru. Dla celów rozpatrzenia procesu reklamacji Sprzedawca może wystąpić o odesłanie Towaru Sprzedawcy wraz z formularzem reklamacji / oświadczeniem o składanej reklamacji.
  3. Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub oświadczeniem o składanej reklamacji powinien zostać wysłany na adres Sprzedawcy dostępny na stronach serwisu CABAS.pl lub inny wskazany przez Sprzedawcę.
  4. W przypadku uchylania się przez Sprzedawcę od obowiązków wynikających z zawartej umowy sprzedaży, informujemy również o możliwości złożenia wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Klienta będącego konsumentem, chcącego skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.