Sprzedajesz lub produkujesz regionalne przysmaki? Dołącz do nas! Pomożemy Ci dotrzeć do smakoszy Twoich produktów!
0,00 zł

Nie masz produktów w koszyku.

Return to Previous Page

TRS Soczewica brązowa 500g

Cena:
5,50 zł
( 5,50 zł/szt )
x 1 szt.

Produkt niedostępny

  • Opis produktu

    Opis

    Soczewica brązowa to nic innego jak soczewica czerwona w łupince. Łupinka sprawia, że soczewica dłużej się gotuje, najlepiej jest namoczyć ją przed gotowaniem na ok 45 min (czego nie robimy przy soczewicy czerwonej, pozbawionej łupinki) Łupinka powoduje tez, że soczewica brązowa jest słabiej przyswajalna przez organizm, ale za to ma więcej aminokwasów, białka i witamin. Soczewica brązowa ma bardziej wyrazisty smak, co powoduje, ze idealnie nadaje się na przyrządzenie wegetariańskich pasztetów, dal, kotletów i innych wegetariańskich potraw. Wszystkie soczewice są źródłem dobrze przyswajalnego białka, a także obniżającego ciśnienie krwi potasu i kwasu foliowego. Najzdrowsze są kiełki soczewicy. Soczewica brązowa - jak ją gotować? Każdy rodzaj soczewicy ma inną twardość, w związku z tym każdy z nich należy inaczej gotować. Soczewica brązowa ma najtwardsze ziarna i moczy się 45 min, a potem gotuje oj godziny. Przydatny jest do tego szybkowar. Soczewica bardzo chłonie wodę i podczas gotowania dwukrotnie powiększa swoją objętość (proporcje to dwie szklanki wody na szklankę soczewicy). Soczewicę należy solić dopiero pod koniec gotowania około 10 minut przed jego zakończeniem, żeby ziarna nie stwardniały, nie straciła walorów smakowych i zapobiega to utracie białka. Soczewica może zastępować w diecie mięso. Soczewica może być alternatywą dla białka pochodzenia zwierzęcego, czyli tego znajdującego się w mięsie. W 100 g ugotowanej soczewicy jest aż 9,02 g tego składnika odżywczego. Białko soczewicy, zaraz po białku soi, jest najlepiej przyswajalnym przez organizm białkiem pochodzenia roślinnego (85 proc.). Przy czym przyswajalność mięsa wynosi 96 proc. Pamiętajmy, że aby uniknąć straty białka, soczewica powinna być solona na 10 minut przed końcem gotowania.
  • Tradycje
    Indyjskie specjały to sztandarowe produkty kuchni indyjskiej. Znajdziemy tu oryginalny ryż basmati, ghee czyli klarowane masło (popularny w Indiach zamiennik oleju i zwykłego masła) czy aromatyczne indyjskie pikle, marynaty i pasty.
  • Szczegóły

    Szczegóły

    EAN / kod paskowy 5017689065690

    Producent TRS

    Metoda przechowywania Przechowywanie w suchym miejscu

    Dodatkowe informacje Soczewica brązowa może zastąpić mięso. W 100 g ugotowanej soczewicy jest aż 9,02 g białka pochodzenia zwierzęcego. Przyprawa Curry Dal Makhani do dań z soczewicy firmy Stark jest niezastąpiona.

  • Sposób dostawy
    Pakowanie:
    Sposób dostawy Czas realizacji Koszt dostawy
    Kurier do 30 kg (Przesyłka pocztowa/kurierska) 2 dni 17,90
    InPost (Paczkomat InPost) 2 dni 9,90
    Paczkomat InPost (Paczkomat InPost) 2 dni 13,90
    Odbiór w magazynie (Odbiór w punkcie) 2 godzin 0,00

Opis

Soczewica brązowa to nic innego jak soczewica czerwona w łupince. Łupinka sprawia, że soczewica dłużej się gotuje, najlepiej jest namoczyć ją przed gotowaniem na ok 45 min (czego nie robimy przy soczewicy czerwonej, pozbawionej łupinki) Łupinka powoduje tez, że soczewica brązowa jest słabiej przyswajalna przez organizm, ale za to ma więcej aminokwasów, białka i witamin. Soczewica brązowa ma bardziej wyrazisty smak, co powoduje, ze idealnie nadaje się na przyrządzenie wegetariańskich pasztetów, dal, kotletów i innych wegetariańskich potraw. Wszystkie soczewice są źródłem dobrze przyswajalnego białka, a także obniżającego ciśnienie krwi potasu i kwasu foliowego. Najzdrowsze są kiełki soczewicy. Soczewica brązowa - jak ją gotować? Każdy rodzaj soczewicy ma inną twardość, w związku z tym każdy z nich należy inaczej gotować. Soczewica brązowa ma najtwardsze ziarna i moczy się 45 min, a potem gotuje oj godziny. Przydatny jest do tego szybkowar. Soczewica bardzo chłonie wodę i podczas gotowania dwukrotnie powiększa swoją objętość (proporcje to dwie szklanki wody na szklankę soczewicy). Soczewicę należy solić dopiero pod koniec gotowania około 10 minut przed jego zakończeniem, żeby ziarna nie stwardniały, nie straciła walorów smakowych i zapobiega to utracie białka. Soczewica może zastępować w diecie mięso. Soczewica może być alternatywą dla białka pochodzenia zwierzęcego, czyli tego znajdującego się w mięsie. W 100 g ugotowanej soczewicy jest aż 9,02 g tego składnika odżywczego. Białko soczewicy, zaraz po białku soi, jest najlepiej przyswajalnym przez organizm białkiem pochodzenia roślinnego (85 proc.). Przy czym przyswajalność mięsa wynosi 96 proc. Pamiętajmy, że aby uniknąć straty białka, soczewica powinna być solona na 10 minut przed końcem gotowania.
Indyjskie specjały to sztandarowe produkty kuchni indyjskiej. Znajdziemy tu oryginalny ryż basmati, ghee czyli klarowane masło (popularny w Indiach zamiennik oleju i zwykłego masła) czy aromatyczne indyjskie pikle, marynaty i pasty.

Szczegóły

EAN / kod paskowy 5017689065690

Producent TRS

Metoda przechowywania Przechowywanie w suchym miejscu

Dodatkowe informacje Soczewica brązowa może zastąpić mięso. W 100 g ugotowanej soczewicy jest aż 9,02 g białka pochodzenia zwierzęcego. Przyprawa Curry Dal Makhani do dań z soczewicy firmy Stark jest niezastąpiona.

Pakowanie:
Sposób dostawy Czas realizacji Koszt dostawy
Kurier do 30 kg (Przesyłka pocztowa/kurierska) 2 dni 17,90
InPost (Paczkomat InPost) 2 dni 9,90
Paczkomat InPost (Paczkomat InPost) 2 dni 13,90
Odbiór w magazynie (Odbiór w punkcie) 2 godzin 0,00
Zobacz także:
rozwiń

Dodaj do listy zakupowej.

Wybierz listę: nowa lista